ПРАЦЮЄМО НА ВИПЕРЕДЖЕННЯ



 Головне – не шкала вимірювання, а можливість комплексно подивитися на роботу закладу освіти та визначити шляхи, як удосконалити освітню діяльність.




Саме на набуття таких навичок  і була спрямована тематика  семінару-практикуму  для керівників та вихователів закладів дошкільної освіти «Оцінювання  ефективності  внутрішньої системи забезпечення якості освіти  та  підготовка до аудиту в закладі дошкільної освіти», який був організований психологом  ЦПРПП  26.04.2023 року.   

  Людмила Савіцька розповіла присутнім як розробити ефективну внутрішню систему забезпечення якості освіти та стратегію розвитку закладу дошкільної освіти, яких правил та принципів при цьому слід дотримуватися,  які моделі  самооцінювання заклад може  обрати та як підготуватися до аудиту у майбутньому. Було звернуто увагу на тому, що надійним помічником у цій діяльності стане SWOT-аналіз та  використання SMART-критеріїв у  визначенні стратегічних цілей закладу освіти.  Присутні обговорили  типові помилки  під час впровадження ВСЗЯО, та зауваження, які найчастіше  фіксував аудит у ЗЗСО. Освітяни ознайомились з проєктом ПОРЯДКУ  проведення інституційного аудиту закладів дошкільної освіти,  критеріями та індикаторами  для самооцінювання діяльності,  оцінили відповідність своїх ЗДО маркерам зразковості  з метою визначення напрямів удосконалення своєї  діяльності на перспективу.

У семінарі-практикумі взяли участь:

- Тетяна Фасолько, кандидат педагогічних наук, доцент, зав. кафедрою педагогіки, дошкільної та початкової освіти КОГПА ім. Тараса Шевченка, яка ознайомила  учасників заходу   із  ефективними сучасними  педагогічними технологіями, які  можуть використовувати у своїй діяльності вихователі для формування у дітей ключових компетентностей під час проведення занять та  організації освітньої діяльності в закладі дошкільної освіти.

- Ірина Онищук, доктор педагогічних наук, професор кафедри  педагогіки, дошкільної  та початкової освіти КОГПА ім. Тараса Шевченка, запропонувала присутнім цікаві   інноваційні технології  для організації здорового, безпечного, розвивального  інклюзивного середовища у ЗДО.

- Оксана Марценюк, вихователь ЗДО «Лісова казка», с.Кімната,  поділилась досвідом  з організації життєдіяльності вихованців у своєму  закладі дошкільної освіти відповідно до критеріїв та індикаторів самооцінювання.

У ході заходу освітяни повправлялися у виконанні  технік  самотерапії,  як способу роботи над собою з метою недопущення професійного виснаження. Визначили способи  забезпечення психологічного комфорту  дітей, оскільки зміна підходів до навчання має на меті зробити перебування дітей у садочку  більш комфортним і безпечним, а тим паче в умовах війни.

 

Зразковий заклад освіти — це територія успіху, комфорту, розвитку і безпеки, навчання і виховання дітей та результативної професійної діяльності працівників.







Прокоментуй