Відповідно до Порядку проведення
конкурсного відбору підручників (крім електронних) та посібників для здобувачів
повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженого
наказом Міністерства освіти і науки України від 21 вересня 2021 року № 1001 (зі
змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2021 року
за № 1483/37105 (далі – Порядок), на виконання наказу Міністерства освіти і
науки України від 30 вересня 2022 року № 870 «Про проведення конкурсного
відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної
середньої освіти і педагогічних працівників у 2022-2023 роках (5 та 6 класи)»
(зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 23
грудня 2022 року № 1167) та з метою організації прозорого вибору закладами
загальної середньої освіти підручників для 5 та 6 класів Нової української
школи, що можуть видаватися за кошти державного бюджету:
заклади загальної середньої освіти
здійснюють вибір підручників і передають результати вибору в електронній формі
до органів управління у сфері освіти територіальних громад, яким вони
підпорядковані, з 27 березня до 03
квітня 2023 року.
Електронні версії оригінал-макетів підручників, яким надано відповідний гриф МОН, розміщуватимуться в Електронній бібліотеці Держаної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» (далі – ІМЗО) у вільному доступі за покликанням: lib.imzo.gov.ua з 15 березня 2023 року.
👇Електронна бібліотека ІМЗО
👇Конкурсний відбір підручників та посібників для 5-6 класів
https://lib.imzo.gov.ua/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-ta-posbnikv-dlya-5-6-klasu/
👇Інструктивно - методичні матеріали для здійснення вибору закладами освіти підручників та посібників з кожної назви підручника/посібника у комплекті з проєктом обкладинки для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти
Радимо керівникам ЗЗСО провести у закладах освіти наради, на яких ознайомити членів педагогічного колективу з метою і завданнями щодо вибору підручників.
Контактна особа ЦПРПП
Анастасія Тернова
тел. 0671094605
Дописати коментар