Сьогодні суспільство потребує
екологічно компетентної особистості, яка на основі самостійного критичного
мислення і відповідальності буде готовою і здатною не лише визначати екологічні
проблеми, а й попереджувати їх виникнення знаходити, раціональні шляхи
вирішення. Завдання виховання особистості, здатної гармонійно взаємодіяти з
природним середовищем, що її оточує, розглядається в умовах Нової української
школи як одне з найбільш пріоритетних.
Нещодавно відбулися онлайн семінари
для вчителів природничих дисциплін області, організовані працівниками Тернопільського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, основна тема яких – формування
екологічної компетентності здобувачів освіти на уроках та у позаурочній
освітній діяльності.
Для вчителів-хіміків свій підхід до даної тематики презентувала вчителька НВК «Кременецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 – ДНЗ» Олена Корчевська. Педагогиня розповіла про те, як поєднує та застосовує основні складові компетентності: «мобільність знань – гнучкість методів – критичність мислення», окреслила основні форми роботи, які використовує на уроках хімії та у позаурочній діяльності з метою формування екологічної культури.
У семінарах-практикумах з
презентаціями виступили науковці, працівники ТОКІППО, досвідчені педагоги закладів освіти
області.
Актуальна тема та цікавий
досвід були схвально оцінені учасниками практикумів – консультантами ЦПРПП та
вчителями закладів загальної освіти Тернопілля, оскільки компетентнісний підхід
– відповідь на вимоги часу.
Людмила ТИМЧУК, консультант
ЦПРПП Кременецької міської ради
Дописати коментар